Tabara de copii - Borsec 27.06 - 4.07.2011

Prin Asociatia noastra s-a organizat o tabara de copii, in statiunea Borsec, jud. Harghita, in perioada 27 iunie - 4 iulie 2011. Au participat 35 de copilasi, cu varste intre 5 si 14 ani, din Arad, Deva, Timisoara, Bucuresti si Vaslui, insotiti de opt adulti.


Bucataresele, aduse de noi, au pregatit mancarea in functie de zile - de post sau de dulce, pentru ca si micutii nostri respecta zilele de post.


Am avut un progam bine stabilit, pe care ne-am straduit sa-l respectam: dimineata - gimnastica de inviorare, rugaciunile de dimineata, micul dejun urmat de "Cercul de Religie" (asa l-am numit), in care au invatat multe despre Dumnezeu si despre credinta noastra.


Dupa masa de pranz aveau doua ore de odihna. Mai apoi erau impartiti pe grupe pentru activitatile pe ateliere:


- pictura;


- origami;


- curs de bune maniere;


- lucru manual.


Apoi faceam jocuri in aer liber


sau plimbari in statiune.


Am facut o vizita la muzeu,


drumetii la diferite grote,


am vizitat firma de imbuteliat apa minerala Borsec.
Dupa cina se viziona cate un film / video-proiectie,


sau aveam seara de karaoke :).
La sfarsitul fiecarei zile se faceau premieri pentru: "Copilul zilei" (cel care s-a remarcat intr-un fel mai deosebit in acea zi) si pentru "Camera zilei" (cea mai ordonata camera). Urmau rugaciunile de seara si apoi mergeam la culcare.

Alte imagini:




Text si foto: Albinuta

Cele mai vizitate

Un edificiu din cărămizi nearse

PR. MIHAI-ANDREI ALDEA DESPRE PĂRINTELE ARSENIE BOCA